1. MAKLUM BALAS - (Borang Maklum Balas) : Klik Disini
Kami amat mengalu-alukan maklumbalas / pertanyaan anda. Sekiranya maklumat terperinci yang diperlukan tidak terdapat di dalam web ini, keperluan anda akan dimajukan kepada bahagian yang berkaitan. Pertanyaan / aduan anda akan dijawab dalam tempoh 3 hari waktu bekerja.
2. BORANG ADUAN - (Borang Aduan)
Anda dialu-alukan menggunakan perkhidmatan ini jika anda mempunyai sebarang aduan mengenai Majlis Daerah Gerik (MDG). Aduan anda akan membantu kami untuk meningkatkan mutu perkhidmatan sedia ada.
3. ADUAN INTEGRITI - (Borang Aduan Integriti)
Anda dialu-alukan menggunakan perkhidmatan ini jika anda mempunyai sebarang aduan integriti mengenai Majlis Daerah Gerik (MDG) seperti salah laku kakitangan, kelemahan sistem dan tatacara kerja, perbuatan rasuah, penyelewengan dan penyalahgunaan kuasa*. Aduan anda akan membantu kami untuk meningkatkan profesionalisme, kecekapan dan tadbir urus di Jabatan kami.
NOTA: Maklumat peribadi dan aduan integriti yang anda laporkan akan dilindungi dan dirahsiakan di bawah Akta Perlindungan Pemberi Maklumat 2010 (Akta 711)